Arché de la innovació empresarial
La importància de ser permeable amb l'entorn
Torno a creure en les organitzacions horitzontals, transparents, obertes, permeables i captadores de talent.
Xavier Marcet, un bon exemple de gran persona i professional, fa servir aquest terme amb esperança dins el seu discurs. Crec fermament que necessitem de l’entusiasme i el bon saber fer de les persones que creuen en les persones. Per això, és un bon captador de d’aquesta matèria primera empresarial.
Torno a creure també en les organitzacions que s’articulen enfocades cap al negoci però a través dels membres que les composen. Potser, aquest és un nou vell plantejament de la ja viciada responsabilitat social d’empresa. I aquest objectiu de voler fer les empreses més humanes passa per humanitzar-les des de un estadi previ. Per fer una tasca social real, més enllà de ser dialècticament sinèrgiques, sostenibles, responsables, cohesionadores, bla bla i bla.
Per que són persones les que orienten cap a l’èxit o cap a l’extinció una empresa, cal tenir polítiques empresarials corporatives orientades cap a les persones i cap als resultats. La clau és trobar el punt d’equilibri, llavors trobat aquest punt crec que l’entorn es torna permissiu amb l’activitat i recolza l’organització.
Doncs, aquests petits descobriments són els que em fan continuar amb la cerca del coneixement... adonant-me que encara queda molt camí a recòrrer.
Rubén Jericó
Torno a creure en les organitzacions horitzontals, transparents, obertes, permeables i captadores de talent.
Xavier Marcet, un bon exemple de gran persona i professional, fa servir aquest terme amb esperança dins el seu discurs. Crec fermament que necessitem de l’entusiasme i el bon saber fer de les persones que creuen en les persones. Per això, és un bon captador de d’aquesta matèria primera empresarial.
Torno a creure també en les organitzacions que s’articulen enfocades cap al negoci però a través dels membres que les composen. Potser, aquest és un nou vell plantejament de la ja viciada responsabilitat social d’empresa. I aquest objectiu de voler fer les empreses més humanes passa per humanitzar-les des de un estadi previ. Per fer una tasca social real, més enllà de ser dialècticament sinèrgiques, sostenibles, responsables, cohesionadores, bla bla i bla.
Per que són persones les que orienten cap a l’èxit o cap a l’extinció una empresa, cal tenir polítiques empresarials corporatives orientades cap a les persones i cap als resultats. La clau és trobar el punt d’equilibri, llavors trobat aquest punt crec que l’entorn es torna permissiu amb l’activitat i recolza l’organització.
Doncs, aquests petits descobriments són els que em fan continuar amb la cerca del coneixement... adonant-me que encara queda molt camí a recòrrer.
Rubén Jericó
Comentarios